chainman آموزش ایران مسابقه قرائت قرآن

chainman: آموزش ایران مسابقه قرائت قرآن استان سمنان درخشش دانش آموز سمنانی مسابقات بین المللی قرآن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تعیین‌تکلیف بدهی‌ استقلال و پرسپولیس تاریخی بود/ پاداش خاص جهت قهرمانان المپیک2020 ، سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی مفصل که زیاد معطوف به کشتی و رشته‌های المپیکی بود، تاکید کرد، قصد دارد از طلایی‌های المپیک 2020 علاوه بر پاداش‌های مصوب با جایزه

تعیین‌تکلیف بدهی‌ استقلال و پرسپولیس تاریخی بود/ پاداش خاص جهت قهرمانان المپیک2020 ، سلطانی‌فر

سلطانی فر: تعیین وظیفه بدهی استقلال و پرسپولیس تاریخی بود/ پاداش خاص جهت قهرمانان المپیک2020

عبارات مهم : ایران

وزیر ورزش و جوانان در گفت وگویی مفصل که زیاد معطوف به کشتی و رشته های المپیکی بود، تاکید کرد، قصد دارد از طلایی های المپیک 2020 علاوه بر پاداش های مصوب با جایزه ای خاص تقدیر کند.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر راجع به ارسال مدارک دو کلوب استقلال و پرسپولیس به کنفدراسیون آسیا جهت حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آیا وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی دو کلوب استقلال و پرسپولیس نظارتی بر نحوه پرداخت بدهی ها و مدارک ارائه شده است داشته است یا خیر، اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری هایی که طی این مدت انجام گرفت باعث شد بدهی این دو کلوب که مربوط به 15 تا 20 سال قبل نیز بود که همه این بدهی ها انباشته و نامشخص بود و بخشی از آن اصلا کسی دنبالش نبود، براق و تعیین وظیفه شود. دیروز چهارشنبه تاج، مدیر فدراسیون فوتبال به من زنگ زد و گفت پیگیری شما ما را از نفس انداخته است.

تعیین‌تکلیف بدهی‌ استقلال و پرسپولیس تاریخی بود/ پاداش خاص جهت قهرمانان المپیک2020 ، سلطانی‌فر

وزیر ورزش و جوانان افزود: بخش هایی از بدهی های کلوب استقلال و پرسپولیس متناسب با منابع موجود پرداخت شد. بخش هایی نیز مربوط به افرادی بود که احکامی را گرفته بودند که تقاضای تجدیدنظر شد و قرار شد بررسی مجددی صورت گیرد. با پیگیری های شبانه روزی هیات مدیره و مدیران عامل دو باشگاه، مسوولان بخش های متفاوت فدراسیون و وزارت ورزش یک کار جمعی، فشرده و مستمر طی سه چهار هفته انجام شد که در نهایت موفق شدیم بدهی های این دو کلوب را تعیین وظیفه کنیم که بخشی از آن پرداخت شد و جهت بخشی هم قسط بندی صورت گرفت.

سلطانی فر خاطرنشان کرد: کسانی بعد از 10، 15 سال آمدند و ادعاهایی دارند که این ادعاها در هیچ مرجع قانونی مطرح نشده و حکمی نیز در قبال آنها صادر نشده هست. مواردی که چه به وسیله فیفا و چه فدراسیون فوتبال حکم صادر شده، یا این بدهی ها پرداخت و یا قسط بندی شده است اند. مواردی نیز بوده که کلوب ها به آن اعتراض داشتند که این موارد به کمیته تعیین اوضاع و تجدیدنظر فدراسیون فوتبال ارسال شده است و کلوب ها نیز مکلف شده است اند اگر حکمی بر علیه آنها صادر شود آن را اجرا کنند.

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی مفصل که زیاد معطوف به کشتی و رشته‌های المپیکی بود، تاکید کرد، قصد دارد از طلایی‌های المپیک 2020 علاوه بر پاداش‌های مصوب با جایزه

وی با بیان اینکه یک کار تاریخی در قبال تعیین وظیفه بدهی های دو کلوب استقلال و پرسپولیس انجام شده است هست، گفت: با پرداخت این بدهی ها پرسشها این دو کلوب که مربوط به 15، 20 سال قبل بود تعیین وظیفه و اوضاع دو کلوب مشخص شد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان بر صحت و سقم مدارک ارائه شده است از سوی مسوولان دو کلوب استقلال و پرسپولیس اشراف کامل داشته است یا خیر، گفت: قطعا همینطور بوده، ما اصرار داشتیم مدارک کاملا شفاف، روشن و دقیق باشد. باید به مردم بگویم هیچ ابهامی راجع به مدارک ارسالی دو کلوب به کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود ندارد و تمامی مدارکی که خواسته شده است بود مدارک واقعی و قابل راستی آزمایی هست. اگر هم مشکلی وجود داشته باشد مسوولان دو کلوب اعلام کردند متناسب با سقف زمانی پاسخگوی آنها خواهند بود.

سلطانی فر راجع به بعضی صحبت ها مبنی بر اینکه وزارت ورزش و جوانان جهت همکاری دو کلوب استقلال و پرسپولیس با حامی مالی خاص به آنها فشار وارد کرده است که این عنوان حتی منجر به استعفای طاهری از مدیریت کلوب پرسپولیس شده، گفت: همه این شایعات را با صراحت تکذیب می کنم. اینها حرف های بی اساسی است که شدیداً آن را تکذیب می کنم. ابداً این بحث ها مطرح نیست و هیچ کس در وزارت ورزش در هیچ موردی مربوط به اداره کلوب و اینکه با کجا و چگونه قرارداد ببندند، دخالت نمی کنند. این از وظایف و اختیارات هیات مدیره دو کلوب است که با کدام حامی مالی قرارداد ببندند. البته طی یکی دو سال اخیر ممکن است با حامیان مالی به مسئله خورده باشند و حامیان مالی از آنها شکایت و یا اینها از حامیان مالی خود شکایت کرده باشند ولی وزارت ورزش هیچ دخالتی در این موارد نکرده و نخواهد کرد و من تمامی این شایعات را تکذیب می کنم.

تعیین‌تکلیف بدهی‌ استقلال و پرسپولیس تاریخی بود/ پاداش خاص جهت قهرمانان المپیک2020 ، سلطانی‌فر

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان که میهمان تلفنی برنامه پنجره ای رو به شب رادیو ورزش با اجرای اکبر فیض کارشناس قدیمی کشتی بود در ادامه راجع به لزوم توجه به مدال آوران المپیکی کشور عزیزمان ایران گفت: از آنجا که در جمع ورزشکاران زیادی از جمله کشتی گیران حاضر می شوم واقعا می بینم ورزشکاران ما جهت حضور در میادین متفاوت زحمایت زیادی متقبل می شوند ولی انصافاً در اردوهای کشتی گیران تیم ملی مشاهده کردم فشار زیادی به لحاظ جسمی و حتی معنوی به آنها وارد می شود چراکه ماه ها در اردوهای متفاوت روزی دو جلسه و گاهاً حتی سه جلسه که حداقل به چهار پنج ساعت به طول می انجامد تمرین و وزن کم می کنند. علاوه بر آن پرسشها زیادی از جمله دوری از خانواده و پرسشها تحصیلی نیز مجبور می شوند.

وی افزود: عصاره چندصد نفر کشتی گیر می شود حسن یزدانی که طلای المپیک را می گیرد یا سایر کشتی گیران خوب ما مثل حمید سوریان که نام آورترین کشتی گیر ما با هفت طلای المپیک و دنیا هست. یا عبدالله موحد که شش طلای المپیک و دنیا را دارد یا خود رسول خادم که از نام آوران کشتی کشور عزیزمان ایران به حساب می آید و حتی امیررضا خادم، علیرضا دبیر و غیره که سال ها عمر خود را وقف کشتی کردند تا مدال های جهانی المپیک را به دست بیاورند.

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگویی مفصل که زیاد معطوف به کشتی و رشته‌های المپیکی بود، تاکید کرد، قصد دارد از طلایی‌های المپیک 2020 علاوه بر پاداش‌های مصوب با جایزه

سلطانی فر با بیان اینکه وزارت ورزش پاداشی را براساس آیین نامه جهت مدال آوران ورزش کشور عزیزمان ایران در رویدادهای متفاوت آینده نگری کرده هست، گفت: این جوایز براساس سکه بهار آزادی تقدیم قهرمانان می شود و چون براساس قیمت تورم محاسبه شده است ارزش ریالی این جایزه حفظ می شود. غیر از آن مزایای دیگری از جمله پرسشها مربوط به اشتغال که با توجه به مصوبه دولت مسئله اشتغال تعدادی از قهرمانان مدل آوران ما حل شده است و تعدادی نیز لاینحل مانده هست. مثلاً چند روز پیش در اردوی وزنه برداری دو سه قهرمان مدال آور به من اعلام کردند که هنوز بحث اشتغالشان حل نشده و درگیر و دار کارهای اداری هستند که من مطمئناً این عنوان را پیگیری و حل خواهم کرد.

ورزش ورزش و جوانان با تاکید بر کار بزرگ افتخارآفرینان ورزش کشور عزیزمان ایران در میادین جهانی و المپیک در به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشور عزیزمان ایران که باعث زیاد کردن غرور ملی می شود، گفت: ما باید آینده نگری و تضمین های مورد نیاز را به خاص بعد از دوران قهرمانی از طریق صندوق حمایت از قهرمانان انجام بدهیم تا پرسشها معیشتی و بیمه ورزشکارانمان را حل کنیم. اگر امکانات و منابعمان اجازه بدهد باور داریم افرادی که سال ها زحمت کشیده اند و هرچند قهرمان دنیا و المپیک نشدند باید مورد حمایت قرار گیرند.

تعیین‌تکلیف بدهی‌ استقلال و پرسپولیس تاریخی بود/ پاداش خاص جهت قهرمانان المپیک2020 ، سلطانی‌فر

وی تصریح کرد: به هر حال باید فرقی بین مدال آوران جهانی و المپیک و فردی که مدال نمی گیرد باشد چون این افراد زحمات بیشتری کشیده اند. اگرچه در این میان نباید وقایع و اتفاقات را نیز نادیده گرفت. به عنوان نمونه فردین معصومی در کشتی آزاد المپیک در فاصله 5 ثانیه مانده به آخر شکست خورد و برنز المپیک را از دست داد یا در همین مسابقه های جهانی کشتی آزاد پاریس اگر دو سه کشتی گیر ما در ثانیه های نهایی شکست نمی خوردند اوضاع جهت کشور عزیزمان ایران بسیار بهتر می شد. من در تحلیلی که به اعضای شورای فنی کشتی آزاد ارائه دادم به آنها گفتم تیم کشتی آزاد کشور عزیزمان ایران در مسابقه های جهانی پاریس با یک طلا به عنوان نهمی رسید. در حالی که اگر یک کشتی گیر ما دو کشتی خود را می برد و کشتی گیر دیگر ما از یک کشتی پیروز بیرون می آمد ما دو برنز دیگر می گرفتیم و بر سکوی سوم می ایستادیم در این صورت اینگونه کشتی مورد هجمه قرار نمی گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور بزرگانی همچون جوردن باروف، الکساندر کارلین و سایتیف در کشتی دنیا خاطرنشان کرد: ما باید قدر فرزند های خودمان را بدانیم و از همه امکانات جهت حمایت و پشتیبانی از آنها استفاده کنیم. البته منابع ما محدود و شرایط بودجه کشور به گونه ای نیست که دستمان باز باشد ولی باور داریم براساس همین دستورالعمل تا حد امکان قهرمانان مان را باید حمایت کنیم تا انگیزه نوجوانان و جوانان جهت حضور در ورزش قهرمانی زیاد شود.

سلطانی فر در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش و جوانان برنامه ای جهت تخصیص داده شده است جوایز خاص به مدال آوران المپیک مانند یک واحد آپارتمان یا مجوز ورود اتومبیل به داخل کشور و غیره را در دستور کار دارد یا خیر، گفت: به هر صورت این پیشنهادات خوبی هست. ولی من احساس می کنم در رده بندی المپیک و بازی های آسیایی آن چیزی که جهت هر کشور مهم است و نقش مهمی در جایگاه آنها دارد مدال طلاست که رده بندی کشورها را مشخص می کند. اگر کشورها در مدال های طلا یکسان باشند آن وقت مدال نقره و به همین ترتیب بعد از آن مدال برنز مد نظر قرار می گیرد. اگر در المپیک کسی مدال نگیرد عنوان چهارم یا هشتمی فرقی برایش ندارد و مطمئناً کسب مدال طلا در المپیک و بازی های آسیایی بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در ادامه این گفت وگو اظهار کرد: به دنبال این هستیم ورزشکارانی که در المپیک 2020 توکیو به مدال طلا برسند علاوه بر جوایز فعلی جوایز خاص ای نیز به آنها تخصیص داده شده است داده شود تا انگیزه ای جهت ورزشکاران کشورمان باشد تا انشاءالله شاهد ارتقاء جایگاه کشور عزیزمان ایران در این مسابقه ها باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تخصیص داده شده است جوایز خاص به مدال آوران المپیک و حمایت هر چه زیاد از آنها علاوه بر تامین زندگی مدال آوران المپیکی می تواند نقش تعیین کننده ای در کشیده شدن جوانان به سمت ورزش و دوری از بسیاری از انحرافات متفاوت در جامعه باشد، گفت: من در تمامی ادوار المپیک اتفاقات ورزش کشور عزیزمان ایران را به دقت دنبال کرده ام و اطلاعاتم در این مورد بد نیست. ورزشکارانی که از المپیک سیدنی تا المپیک ریو مدال المپیک گرفته اند علاوه بر پاداشی که در چارچوب وزارت ورزش و جوانان یا شرکت تربیت بدنی سابق به آنها تعلق گرفت، از سوی بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی که بیشترشان دولتی یا شبه دولتی اند پاداش و هدایایی را دریافت کردند. به عنوان نمونه افرادی که در ریو به مدال رسیدند علاوه بر پاداشی که فکر می کنم در مراسم روز 14 اسفندماه سال گذشته بود با حضور مدیر جمهور هدایایشان را دریافت کردند، مسوولان استان های این ورزشکاران هم هدایای خاص ای را به آنها اهدا کردند. ولی به هر حال فکر می کنم در مورد طلای المپیک جا دارد بتوانیم متناسب با امکاناتمان سقف پاداش ها را زیاد کردن دهیم.

وی افزود: البته دولت مانند گذشته زمین و آپارتمان در اختیار ندارد چراکه بخش شخصی متولی این کار است ولی در این رابطه قول می دهم سقف پاداش ورزشکارانی که در المپیک 2020 طلا بگیرند را زیاد کردن دهیم و انشاءالله یک سال یا یک سال و نیم مانده به مسابقه های المپیک 2020 میزان آن را به اطلاع مردم و ورزشکاران می رسانیم تا ورزشکارانمان با انگیزه کسب مدال طلا به توکیو بروند.

ورزش ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های ورزشکاران کشور عزیزمان ایران در ادوار متفاوت المپیک خاطرنشان کرد: ما در 16 دوره المپیک که مشمول بر 8 دوره قبل از انقلاب و 8 دوره بعد از انقلاب تمامی مدال هایمان را در رشته کشتی، وزنه برداری و تکواندو و همچنین تک مدال احسان حدادی در پرتاب دیسک کسب کردیم ولی امیدواریم با اضافه شدن رشته هایی مثل کاراته که پتانسیل خوبی داریم یا صخره نوردی که دو سه قهرمان سطح اول دنیا داریم و همچنین شمشیربازی، بتوانیم در المپیک 2020 به نتیجه های بسیار بهتر برسیم و به خاص مدال های طلاهای زیاد کسب کنیم.

سلطانی فر تصریح کرد: کشور عزیزمان ایران به لحاظ ارزش ارزی پاداش های اهدا شده است به مدال آوران المپیک در رتبه چهارم دنیا واقع شده است است که این عنوان نشان می دهد همین میزان پاداش نیز قابل توجه است و حتی کشوری مثل آمریکا نیز کمتر از کشور عزیزمان ایران به ورزشکاران المپیکی خود پاداش داده هست. البته باورم این است باید جهت قهرمانان المپیک جایزه خاص ای را در نظر بگیریم. انشاءالله جهت طلایی های المپیک 2020 علاوه بر پاداش های فعلی جایزه خاص ای نیز تعلق خواهد گرفت.

سلطانی فر در آخر خاطرنشان کرد: علاوه بر ورزشکارانی که در مسابقه های المپیک جهت کشورمان به میدان می روند، ده ها نفر نیز زحمات زیادی می کشند ولی در نهایت نمی توانند سهمیه المپیک بگیرند که انشاءالله صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور عزیزمان ایران از این ورزشکاران حمایت بهتری داشته باشد.

واژه های کلیدی: ایران | المپیک | المپیک | جوانان | قهرمانان | نوجوانان | پرسپولیس | ورزشکاران | قهرمانان المپیک | مدال آوران جهانی | ورزشکاران المپیک

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه