chainman آموزش ایران مسابقه قرائت قرآن

chainman: آموزش ایران مسابقه قرائت قرآن استان سمنان درخشش دانش آموز سمنانی مسابقات بین المللی قرآن

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (504)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

به به! سلطان کم پیدا بود و دلمان برایش تنگ شده است بود! چه تصویر خوبی هم گذاشته هست، دقیقا در روزی که هم به مرکز اپیلاسیون رفته است و هم سولاریوم! البته سوشا یک عذرخواهی عمیق به همه کسانی که پیش دیدن این تصویر عاشق شکلات بودند و بعد از دیدنش از آن متنفر، بدهکار است.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

آنقدر دانی همینکه هیچ ندانی زن رضوی؟! این را هم ندانی که خودشیفتگی را به مرز غوغا رسانده ای؟! دانی یا نه؟!

تینا پاکروان، کارن همایونفر و پرویز خان پرستویی در کافه جدیدی که تینا راه انداخته هست. استاد پرستویی در اقدامی پسندیده با نتیجه های دو هفته ابتدایی تیم محبوبش و سرمربی آن ابراز همدردی کرده است که امیدواریم مرهمی باشد جهت عزیزان.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

دو بازیکن حرفه ای، با تیم شخصی خود قرارداد حرفه ای امضا کردند و تحت اختیار کلوب هستند. همین. فرهاد خیلی خوب شرایط مسعود و احسان را شرح داده است و واقعا مسئله ی خاصی نیست. ای کاش با آینده دو ستاره تاثیر گذار تیم ملی و فوتبال کشور عزیزمان ایران به آسانی بازی نشود.

کیهان خان کلهر، نوازنده چیره دست کمانچه در حال قایق سواری در یکی از اسکله های بوشهر این تصویر را گرفته هست. تصویری که با توجه به نوع پوشش استاد کلهر بعید میدانم تازه باشد، چون در این روزها اگر با این لباس ها در ساحل بوشهر باشی، به حالت آب پز در می آیی.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

ممنون از توجهتان به جوانان، ولی استاد بهمنی انصافاً قبول کنید که تعریفتان از این عزیزان چند قدمی فراتر از چوبکاری به حساب می آید!

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

سینا سرلک سر میز صبحانه بود که ناگهان احساس کرد که موقع مناسبی جهت ابراز ارادت به افراد با محبت، با شعور و با معرفت هست.

آناهیتا همتی در افتتاحیه یک پارک آبی تازه و مهیج به نام اُپارک، در حوالی اتوبان آزادگان تهران.

باورکردنی نیست! ماشین میلاد سان روف ندارد!

رستاک جان شما همان اخم کنی سنگین تر هست، نخواستیم بخندی.

آخر سر نفهمیدیم بهرام رادان در نمایش جدیدش نقش “زال” را بر عهده دارد یا اوسین بولت.

ساره بیات در آخرین اکران شخصی “بیست و یک روز بعد” ساخته محمدرضا خردمندان. البته آخرین اکران تا این لحظه!

تصویری دیگر از کیفِ ساره بیات. مربط به چند ماه پیش.

نگین صدق گویا، بازیگر با سابقه سینما و تئاتر در حاشیه جشنواره فیلم شهر. خدا بیامرزدت مادر بزرگ. چقدر مطابق مد و فشن بودی و ما نفهمیدیم… قدرت را ندانستیم….

– والا خودِ منم اسیر کرده، بلاتکلیفم نمیدونم آخرش میخواد برگرده سر خونه زندگیش، یا نه!

جشن تولد سارا و نیکا در پشت صحنه مجموعه پایتخت، در کنار ارسطو خان.

مظلومیت را نه در نگاه دخترک فال فروش و نه در چشمان پر از بغض پیرمرد بار بر، بلکه در تک تک سلول های وجودِ اسدالله یکتا در این تصویر یافتم!

امیدوارم جمشید هاشمپور چند روزی از اینستاگرام دور باشد. تنها آرزویی که در این لحظه دارم، همین است.

لیلا زارع در برابر این تیر چراغ های قدیمی که شرکت زیباسازی شهرداری جلوی پردیس ملت کاشته هست. شهرداری با این کار هر چقدر از لحاظ ایجاد قشنگی ناموفق بوده هست، در خلق سوژه خاص و هنری جهت تصویر های اینستاگرامی عزیزان موفق بوده است.

پ.ن: من اگر قاپ زن بودم بی شک به محتویات کیف لیلا جذب میشدم، به هر آنچه که باعث شده است انقدر مواظبشان باشد.

او پرواز همای هست. او دوست دارد پاپیون زرد را با کت و شلوار مشکی بزند و معادلات دنیای مد را به خاک و خون بکشد.

حمیدرضا آذرنگ و محمدرضا هدایتی در پشت صحنه سریال “آرماندو” ساخته احسان عبدی پور کارگردان جوان سینما و تلویزیون. عبدی پور تا همین چند وقت پیش “تیک آف” را روی پرده سینما داشت. فیلمی که بد نفروخت.

سحر دولتشاهی، غرق در نمایشنامه ی “سی”، اثر یکسان سهراب پورناظری و همایون شجریان که قرار است در کاخ سعد آباد به اجرا دربیاید.

لیندا کیانی تصویری از خود در گروه ارکستر استاد شهداد روحانی به اشتراک گذاشته هست. هنر نوازندگی که ندارد و احتمالاً قرار است از ته صدای خود استفاده کند.

شاهین جمشیدی و امید دنیا در مراسم بدرقه ی مرحوم محمود دنیا به منزل ابدی. بار دیگر این ضایعه را به خانواده ی این خواننده خونگرم علی الخصوص پسرش امید و سایر علاقه مندان به موسیقی بندری تسلیت عرض میکنیم.

فرزاد حسنی به تماشای تئاتر نفیسه روشن و دوستان رفته بود که در آخر این تصویر را در کنار هم گرفتند. نفیسه روشن از رفاقت 16 ساله ی خود با فرزاد حسنی میگوید. یعنی مربوط به زمانی که نفیسه جهت نخستین بار داشت از جلوی خیابان جام جم رد میشد که فرزاد را دید که دارد به سمت ساختمان شرکت میرود.

نادر جان از چهار توصیه ای که کردی، مطمئنیم دو مورد اولی را خودت هم خیلی رعایت نمیکنی. حداقل شواهد این را به ما نشان میدهد.

رضا رویگری و استاد عبدالله اسکندری میهمان پشت صحنه سریال “شهرزاد” بودند که این تصویر یادگاری گرفته شد.

اینجا سواحل هاوایی یا مالدیو نیست، چابهار خودمان است که امکان تفریح موج سواری را جهت علاقه مندان فراهم کرده هست. صمد نیکخواه بهرامی و رفقا هم دارند از این امکانات لذت میبرند. البته “موج سواری” در بین ایرانیان ورزشی محبوب، همگانی و اصیل به شمار میرود، ورزشی که خیلی نیاز به موج و دریا هم ندارد!

بله، پسر ویشکا آسایش به عنوان نمونه خواسته مثل مایکل جکسون باشد. مادر هم که فرزندش را هر لحظه عالی ترین میبیند، بعد چیزی نگوییم بهتر است.

سلفی عزیزان در پشت صحنه سریال تازه “سفر در خانه”، نخستین تجربه کارگردانی علی مسعودی، با حضور حسن پورشیرازی، امیر نوری، نسرین مقانلو، ماهان عبدی، شهرزاد کمالزاده، علی مسعودی، علی سلیمانی، سوسن پرور و گیتی معینی. باید منتظر باشیم و ببینیم علی مشهدی که کمدین و فیلمنامه نویسِ قابلی به شمار میرود، در کارگردانی هم موفق خواهد بود یا خیر.

علی عمرانی و بهنوش طباطبایی در پشت صحنه نمایش “آینه های رو به رو” به کارگردانی محمد رحمانیان. تئاتنر های استاد رحمانیان در بازار شامِ تئاتر های رنگارنگِ این شب ها، یک غنیمت به شمار می آید و باید قدر چنین نمایش هایی را دانست.

وقتی تازه فتوشاپ یاد میگیری.

ای بابا! ای چه حرفیست خاله جان؟ مگر کسی میتواند از شما متنفر باشد؟!

خاطره بازی مهدی فخیم زاده با تصویری قدیمی از پشت صحنه فیلم “طپش” به کارگردانی خوش، در کنار اکبر خان رنجانپور. فیلمی که به گفته خود جناب فخیم زاده خیلی موفق نبود. توصیه ای که هست، مربوط به ظاهر جناب فخیم زاده در این عکسِ مربوط به 20 سال پیش است که خیلی با الآنشان تفاوت دارد و از لحاظ طراوت و سرزندگی با حال حاضر اصلاً قابل قیاس نیست! گذر وقت ایشان را حسابی ساخته است.

هیچ دو نفری را در دنیا پیدا نمی کنید که مثل هم باشند به جز رامبد و احسان کرمی و عزیزی که در ادامه تصویرش را خواهید دید.

بله. ایشان یکی از پیشکسوت های صدا و سیما هستند که به همراه دو عزیز دیگر سالیان سال جهت کودکانِ دهه های پیشین خاطره ساختند. امیدوارم هر کجا که هستند، سلامت و شاد باشند.

همانطور که آینده نگری کرده بودیم “نهنگ عنبر 2” پر فروش ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای کشور عزیزمان ایران شد و این عنوان را از گشت 2 گرفت. آینده نگری میشد که فیلمِ مهران مدیری یعنی “ساعت 5 عصر” رکورد نهنگ عنبر را بزند که به محض اکران شدنش همه را نا امید کرد.

سی و هشتمین سالگرد تولد مردی است که با صدای خسته و زخمی خود و با هنر بی نظیر و دانش موسیقایی اش، نسل جوان را با ادبیات کهن ایران، با وحشی و مولانا و باباطاهر آشتی داد. آرزوی سلامتی و موفقیت هر چه زیاد داریم جهت محسن چاوشی عزیز.

گلاره عباسی و همسرش، مصطفی زمانی و خانواده محسن در این مراسم خوش حالی کوچک حضور داشتند.

ممنون از روشنک عجمیان که یک کار جالب را شروع کرده و از بازیگران و صورت های معروف کم پیدا در صفحه اش یاد میکند. این بار نوبت غلامحسین لطفی بود که خیلی وقت است خبری ازشان نیست.

آناهیتا افشار هم باعث شد دوباره به یاد مادربزرگ خود بیافتم.

امید حاجیلی در کنار امیر جعفری، آقا آیین جعفری و وحید مهین دوست، میهمانان خاص کنسرت شب گذشته اش در کیش.

خبر درگذشت ناصر فرهودی آهنگساز و صدابردار پیشکسوت موسیقی و سینمای کشورمان خبر تلخ این چند روز گذشته بود. هنرمندی که در آثار ماندگار بسیاری چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن نقش داشت و هنرش هر لحظه همراه لحظاتمان بود. روحش شاد و یادش گرامی.

کمی هم به خاطره حاتمی توجه کنید تا اندکی آرام بگیرد.

الهام زن کمی آرام باشید و پیش از حمله چند جانبه خود، اول عنوان حمله و سپس نشانه حمله را مشخص کنید! اینطوری آدم کمی سر در گم است که دارید چه کسی را میزنید و ممکن است به خودمان بگیریم!

سپهر حیدری اینگونه میلاد با سعادت امام رضا (ع) را تبریک گفت. جهت سپهر فرقی ندارد که عنوان پستش چه چیزی هست، در همه حال ملکه اش را در کنار خود خواهد داشت.

چرا برمیداری حمید خان، بگذار بمانند، کی به کی است؟!

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در حاشیه جشنواره فیلم شهر.

برزو ارجمند با این تصویر ناب و قدیمی تولد پدرش زنده یاد انوشیزوان ارجمند را تبریک گفت و یادش را زنده کرد. روح همه پیشکسوتان سینما و تلویزیون شاد باشد. مطلب امروز هم به سر رسید. تا فردا، خداوند یار و نگهدارتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سینما | تلگرام | تصویری | سینمای | سینمایی | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (504)

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه